Kongress och partistyrelsen

Så var kongressen för 2017 slut vilket också betyder att mina två år i partistylesen för Miljöpartiet de Gröna är slut. Jag tackar för förtroendet för mina två år i partistyrelsen (2015-2017)!

Det har varit två fantastiska år samtidigt som det även har varit tuffa tider och beslut. Vill även säga ett extra tack till de partistyrelseledamöter som har gett mig både stöd och trygghet under de jobbigare och svårare tider jag har haft, och ett tack för ett gott samarbete!

Det kommer att kännas lite tomt dock och nu är jag inte heller en av Sveriges yngsta partistyrelseledamöter. Samtidigt säger jag inte nej till lediga helger och sovmorgon och mer fritid för kultur och konst-aktiveteter. 

Anledningen till att jag valde att inte kandidera om är för att jag vill ge 100 procent till något jag har förtroende för. De närmsta två åren kommer jag behöva lägga mer fokus på studier, jobb och en del nya projekt. Men mitt engagemang för Miljöpartiet de Gröna kommer att fortsätta på kommunalnivå, för en grönare och humanare politk. Därefter får vi se vad tiden visar. 

Fredliga hälsningar, Sümeyya G ♥
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Men du är fortfarande Sveriges coolaste! #stolt #aboowkärlekfrånhalmshad

Svar: Världens bästa Hiba, känner av kärleken från Halmstad till Borås!! #Kärlekfrånborås
Meyya

Kommentera här: