En solig höstdag - fotografering

Torsdagen den 12:e oktober 2017, en solig höstdag. 

Lik varje morgon började dagden med en kopp kaffe, fixa mig och därefter cykla jag till tågstationen för att åka vidare till Göteborg för att plugga några timmar. Eftter det gick jag vidare till Teater Jaguar för att se teaterföreställningen ”Kallocain” en nykomponerad operaföreställning byggd på Karin Boyes roman.

Därefter tog jag och Lena ut oss på gatorna i Göteborg för fotografering, vilket var väldigt mysigt och kul men också lite kyligt att vi behövde gå in på något fik, för att värma oss med kaffe och fika som även ledde till att vi bestämde oss för att starta ett projekt tillsammans, vilket kommer bli grymt och jag ser verkligen fram emot att sätta igång så snart som möjligt!

På kvällen blev det att fira pappas födelsedag tillsammans med familjen, vilket blev en fantatiskt avlsut på hela dagen! Det var ett tag sen jag hade en ledig heldag på det här sättet och inser nu att jag defenetivt behöver lära mig att planera mer lediga dagar för mig själv. 

Här nedan ser ni bilderna från fotograferingen. Foto: Lena Lek Hansson 

Fredliga hälsningar, Sümeyya Gencoglu ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: