Livskamrat

När tid och rum stannar.

Det är precis så det händer, när jag är med honom. 

 

I en oväntad tid, kom han in i mitt liv.

#DetÄrSjukt är hashtaggen vi använder, för det är sjukt att vi har hittat varann. 

 

En obeskrivlig drivkraft, glädje, energi, trygghet och lugnhet det är vad jag får från honom. 

 

Två personer med samma personlighetstyp ESFJ det är vi, och det kan inte vara något annat än positiv energi.

Själsfrände, det är vad vi säger till varann. 

 

Båda födda år 93, älskar allt från kultur till natur.

Båda är vi från Sjuhäradbygden och nu är det dags att bygga ett liv ihop, för så kom den dagen då han sa;

"Meyya, jag älskar dig och undrar nu om du vill bli min livskamrat?" 

 

Och självklart svara jag; 

"JA"

till denna fråga.

För det är just honom jag ser som min livskamrat.

 

...Så ja vänner, när ni ser mig med min ring och undrar om det är en förlovningsring, så är även det svaret ett självklart

"JA". 

 
(null)
 

Kommentarer:

1 Hanna:

Så fint, snyft!! <3

Svar: Åh, tack Hanna :))
Meya

Kommentera här: