Finally!

Det är den 1 April och jag har äntligen bestämt mig för att börja blogga. Väldigt kul att jag börjar blogga 1 april, haha.

 

Istället för att skriva långa facebookinlägg, kände jag att det var dags för mig, att ta detta till ett nästa steg; BÖRJA BLOGGA!  

 

Just nu känner jag mig lite som karaktären Carrie Bradshaw från tv-serien "sex and the city", det måste nog vara en känsla alla har när man börjar blogga?

 

I bloggen kommer ni bland annat läsa massa politiskatexter så som mitt liv som fritidspolitker, om feminim, islamofobi, rasism, skola och utbildning. Det blir även mycket om mig och hur jag känner mig i samhället, samtidigt som hur samhället möter mig. Om att hitta rätt och stänga en del kapitlar från sitt förflutna. Om dyslexi, psykisk ohälsa, orättvisor, samt om att våga följa sitt hjärta! 

 

 

Fredliga hälsningar Sümeyya G ♥

Kommentera här: